Arhiv tekstova Arhiv tekstova

Ve­ge­ta i Mil­ka

Od svog nastanka i dolaska u milijune kuhinja širom svijeta – prema podacima proizvođača »Podravke« prisutna je u preko 30 zemalja – »Vegeta« je suvereno zagospodarila na tržištu dodataka jelima. Postavši najjačim hrvatskim brandom, markom koja označava određeni proizvod, ušla je čak u svakodnevni žargon sugerirajući a priori i automatski oznaku za začin. Nemojte se začuditi kada netko za bilo koji drugi dodatak jelima, a ima ih na desetine raznovrsnih, jednostavno kaže: »Vegeta«.
    Najbolji dokaz spomenutoj tvrdnji predstavljaju brojne imitacije, uspješne ili manje uspješne, najpoznatijeg »Podravkinog« proizvoda koje se mogu naći na »crnom« tržištu za neprimjerenu nisku cijenu. Jer, prva pomisao kada se kupuje dodatak jelima u najvećem broju slučajeva je ona. Jedna i jedina - »Vegeta«.
SASTAV »VEGETE«: Formula prema kojoj se »Vegeta« pravi najstroža je tajna dostupna samo tehnolozima »Podravke«, ali je poznato da se u njezinom sastavu nalazi jedinstvena mješavina začina obogaćenih s nekoliko vrsta sušenog povrća. Zasluge za kvalitetu ovaj dodatak jelima je pobrao zahvaljujući izuzetnom okusu koji daje svakom slanom jelu i njegovom oplemenjivanju prirodnim začinskim ekstraktom.
    Tisuće recepata današnjice kao nezaobilazni dodatak koriste »Vegetu«, ali i mnoga stara jela još su bolja kada se doda malo ovog »žućkastog« začina iz prepoznatljive plave vrećice s kuharom na omotu.
    Prema velikom marketinškom istraživanju, rađenom krajem prošle godine na reprezentativnom uzorku od 1.000 ispitanika u svakoj zemlji u regiji, ustanovljeno je da »Vegeta« predstavlja najsnažniju robnu marku u Hrvatskoj, ali i najpoznatiji hrvatski brand u zemljama svog okruženja (SiCG, Slovenija i BiH). Prema istom ispitivanju najpoznatiji brand u regiji je »Milka«, glasovita švicarska čokolada
»MILKA«: Od kada se prije nešto više od stotinu godina (1901.) pojavila na svjetskom tržištu, švicarska čokolada prepoznatljivog okusa dobivenog miješanjem mlijeka i kakaa, u startu je osvojila sve poklonike slatkog zalogaja. Vremenom, prateći sve nadolazeće tehnološko-prehrambene trendove, stručnjaci iz Sucharda (ime tvrtke osnovane 1825. godine, koja je prva proizvela ovu čokoladu) usavršili su nove tehnike miješanja raznovrsnih sastojaka (kokos, lješnjak, suho grožđe i ostalo) u osnovnu čokoladnu masu i zahvaljujući tome danas imamo na desetine »raznookusnih« vrsta ovog branda upakiranog u svima dobro znani ljubičasti omot s kravicom iste boje.
    Sam naziv »Milka« duguje njemačkom sinonimu za ugodno iskušenje, što u biti predstavlja redovitu borbu između želje za »slašću« i bojazni od potencijalnog gojenja u kojoj »slatki poriv« gotovo uvijek pobjeđuje. Na našim prostorima ova čokolada koju danas proizvodi »Kraft« predstavlja svojevrsni pojam kvalitetne pažnje kada se dariva nekom, jer nije svejedno dobiti »Milku« ili neku drugu čokoladu.
    Također, osim klasičnih čokolada u manjem ili većem pakiranju, brand »Milka« je zastupljen u brojnim drugim slatkim proizvodima pod njegovom prepoznatljivom etiketom. Tako danas imamo i praline raznovrsnih okusa, čokoladne bombone, vaflove filane mliječnim punjenjem i još neke slastice koje dolaze iz proizvodnje najpoznatijeg branda naše regije. Svojim »slatkim jezikom« ova marka je odavno progovorila i hrvatski, srpski, slovenski, makedonski…                                            g

  • Ministarstvo regionalnog razova i fonfova EU Repub
  • Jooble
  • Hrvatsko Nacionalno Vijeće
  • Zavod za kulturu vojvođanskih Hrvata
  • RS APV Pokrainska Vlada
  • DUZHIRH
  • Hrvatska Matica Iseljenika